Saszetki z cukrem to papierowe opakowania jednorazowego użytku, które zawierają zwykle 4 lub 5 gramów cukru białego bądź trzcinowego. Tego typu artykuły zaczęto produkować w drugiej połowie XX wieku w Stanach Zjednoczonych, a ich produkcja była odpowiedzią na oczekiwania klientów kawiarni i restauracji, którzy ze względów higienicznych nie chcieli korzystać z ogólnodostępnych cukiernic.

Obecnie cukier w saszetkach nie tylko stanowi najlepszą metodę słodzenia kawy czy herbaty w lokalu gastronomicznym, ale również jest dobrym sposobem na zareklamowanie się i wypromowanie własnego biznesu. Wspólnie z uznanym przedsiębiorstwem produkującym saszetki można zaprojektować indywidualny wygląd tych opakowań i umieścić na nich logo lub nazwę swojego lokalu. Pod linkiem braco.pl znajduje się więcej informacji na ten temat.

Copyright 2024 Audiodeskrybowane.pl - wszelkie prawa zastrzeżone